Słynny prezenter telewizyjny i psycholog opowiada o tym, dlaczego ludzie się rozwodzą, a także dlaczego miłość należy chronić

Ciekawe, czy bohaterowie programu „Love 911” w telewizji REN prawdziwi ludzie czy aktorzy?

A.O.:- To absolutnie zwykli ludzie, każdy z własną historią” – mówi Anetta Orlova. „Wielu osobom naprawdę udaje się zmienić swoje życie i po tym projekcie relacja się poprawia, ale niektórym pomaga to tylko na chwilę, a potem te osoby dalej do mnie piszą, żebym mogła im pomóc w innych sytuacjach. Ale najważniejsze jest to, że program daje Ci możliwość spojrzenia na swój związek z zewnątrz. Mamy w głowach pewną mapę, pewne trasy i stereotypy, a widząc jedną konkretną cechę danej osoby, niezależnie od tego, czy jest ona pozytywna, czy negatywna, bez wysilania się mózgu, od razu staramy się po prostu przenieść nasze pierwsze emocje na całość. osoba.

„Przewodnik telewizyjny”: — Jak myślisz, dlaczego obecnie małżeństwa tak często się rozpadają, a rozwody stały się niemal normą?

A.O.:- Po co walczyć, skoro można wszystko skreślić i iść dalej? To charakterystyczny akcent naszych czasów. Kiedy zaczynamy mieszkać razem, zmieniamy się wszyscy przeszłe doświadczenie ze wszystkimi negatywnymi aspektami, trudnościami i oczekiwaniami wobec bliskiej nam osoby i oceniamy ją wyłącznie przez pryzmat naszych przeszłych doświadczeń. I bardzo często przeszłe doświadczenia przyćmiewają wyjątkowość i indywidualność tej konkretnej osoby. W wielu rodzinach toczy się patologiczna walka o władzę. Co więcej, kobiety wcale nie pozostają w tyle za mężczyznami, powiedziałbym nawet, że w tym dominują. Wynika to w dużej mierze z faktu, że zawsze kierował się nami kult własności, kult przepychu, gdzie konsumuję, ale nie jestem gotowy dać nic w zamian. I ta równowaga dawania i brania jest bardzo zaburzona. Jeśli przed ślubem było w nich wiele pozytywnych emocji, to kiedy ludzie zaczynają żyć razem, mają tylko wspólne problemy.

„Przewodnik telewizyjny”: - Cóż, prawdopodobnie jedną z głównych przyczyn rozwodów jest niewierność?

A.O.:- Zdrada nie jest przyczyną, ale skutkiem. Głównym powodem jest to, że nasi ludzie nie potrafią się nawzajem słuchać. Nawiasem mówiąc, jeśli weźmiemy pod uwagę średnie statystyki, mężczyźni nie zawsze wybierają młode dziewczyny. W dzisiejszych czasach mężczyźni patrzą na starsze kobiety. Panuje pewna infantylizacja mężczyzn, którzy pragną być blisko kobiet, przy których czują się ciepło i komfortowo.

A.O.:„Nawet sami konstruujemy miłość”. Kiedy spotykamy jakąś osobę, najpierw ją oceniamy, a potem dajemy sobie pozwolenie, aby ją kochać. A jeśli nagle ktoś zrobi coś, co nie pasuje do naszych wyobrażeń, a my już zdecydowaliśmy, że go kochamy, zaczynamy działać jako orędownicy naszych uczuć, próbując zidentyfikować w nim wszystkie zalety i skupić się na nich. Dlatego istnieją parametry, według których określamy partnera. Pierwszym filtrem jest wiek, drugim narodowość, trzecim wygląd itd. Oznacza to, że zanim się zakochamy, musimy sobie odpowiedzieć na kilka pytań. A potem dajemy sobie na to pozwolenie.

Anetta Orłowa: Wiem, co to piekło

Anetta Orłowa: „Wiem, o co chodzi<<ад>>. Udało mi się przez to przejść.”

Dziś jest kochającą i ukochaną żoną, mamą, córką... Robi to, co kocha. Odnosi sukcesy i jest sławna. Ma ogromną chęć rozwoju i rozwoju. O ludziach takich jak ona mówi się: „światło od wewnątrz”. Ale niewiele osób wie, przez jaki ból, strach i beznadziejność musiała przejść, zanim poczuła się naprawdę szczęśliwą kobietą.

Dla Was, drodzy czytelnicy, szczery wywiad z Anettą Orłową.

— Anetta, moje pierwsze pytanie może Cię zdziwić... Wiele osób interesuje, skąd wzięłaś tak niezwykłe imię „Anetta”? Może wiąże się z tym jakaś historia?

— Zostanie psychologiem, i to sławnym, to spełnione marzenie z dzieciństwa, czy bardziej świadomy wybór osoby dorosłej?

— A więc w końcu zamiłowanie do psychologii ma swoje korzenie w dzieciństwie?

„Zawsze interesowało mnie poznawanie siebie i ludzi. Jeszcze w szkole, w liceum mieliśmy, powiedzmy, grupę hobbystyczną. Nazywało się to „Środami Annuszki”. Było nas tam 4 chłopaków, później dołączyła kolejna dziewczyna. I tam rozmawialiśmy o wszystkim na świecie, wspólnie przygotowywaliśmy się do wejścia na uniwersytety. Ciekawe czasy to było... Byłam dziewczyną z wieloma kompleksami, ale desperacko z nimi walczyłam. Brałam udział we wszystkich szkolnych imprezach, KVN... Pamiętam nawet, że wygrałam konkurs piękności i zajęłam zaszczytne drugie miejsce, choć byłam wtedy mała i wątła - jednym słowem nie dorównywałam innym uczestniczkom, które miały 175 lat wysoki, ale chłopcy wybrali i wybrali mnie.

— Jak to się stało, że zdobyłeś wykształcenie jako psycholog? Czy sprzeciwiłeś się przekonaniom swoich rodziców?

- Nie... Do psychologii trafiłam z powodu ciężkiej konieczności, a nawet nieszczęścia. Miałem 26 lat. Do tego czasu z powodzeniem pracowałem już jako kierownik przedsiębiorstwa, zdobywając nagrody i tytuły, obroniłem rozprawę doktorską na wydziale socjologicznym Moskiewskiego Uniwersytetu Państwowego. Łomonosow. Temat mojej pracy magisterskiej brzmi: „Socjokulturowe aspekty piękna”.

— Drogi Pana są naprawdę nieprzeniknione... Powiedz mi, kiedy i jak trafiłeś do telewizji? Jak zaczęła się Twoja droga do sławy? Przecież teraz jesteś częstym gościem wielu najlepszych programów na kanałach federalnych i głównych stacjach radiowych.

- Więc. Oczywiste jest, że dziś jesteś osobą o silnej woli, odnoszącą sukcesy, która zrealizowała się w zawodzie. Jak kobiety się zrealizowały?

— Ty i twój mąż macie dwójkę małych dzieci. Czy w tak napiętym grafiku pracy znajdujesz dla nich czas?

— Jako córka i jako żona czuję się spełniona w 100%, ale jako matka... na razie tylko w 70. Mimo to poświęcam dużo czasu pracy i nie mogę powiedzieć, że daję swoim dzieciom tyle, ile na przykład mama mi to dała. Co więcej, choroba nie ustąpiła całkowicie. Nadal z tym walczę. I właśnie w tej walce pomaga mi moja praca. Praca w telewizji i radiu, mimo niekończących się przygotowań do audycji, jest dla mnie prawdziwym relaksem. Dając, otwieram wiele zasobów, dzięki którym mogę iść do przodu.

— Z tego, co wiem, oprócz nadawania, stale przyjmuje pan klientów, pisze książki…

— Prowadzisz także kursy mistrzowskie. Jak oceniasz ten obszar swojej pracy?

— Kursy mistrzowskie są moim ujściem. Szczerze mówiąc! Za każdym razem przygotowuję się tak, jakby to był pierwszy raz. Coś przeglądam i coś dodaję. A dla mnie nie ma większej nagrody niż świadomość, że ludzie przychodzą do mnie więcej niż raz, że nadal poruszają się razem ze mną, otwierając przed sobą coraz większe możliwości samopoznania, rozwoju, sukcesu i harmonii. Moim zadaniem jest dać człowiekowi takie narzędzia, aby mógł je w pełni wykorzystać w życiu. Uwierzcie mi, to nie jest naga teoria i na pewno nie czcza rozmowa.

— Słyszałem, że wkrótce odbędzie się Twoje pierwsze seminarium online. Czy idziesz z duchem czasu?

— Tak, rzeczywiście, w połowie grudnia planuję zorganizować moje pierwsze seminarium online, podczas którego podzielę się z kobietami tajemnicami kobiecego magnetyzmu i opowiem o sztuce bycia kochanym. Dużo podróżowałem, zapoznałem się ze starożytną wiedzą. Na pewno mam coś do powiedzenia (uśmiech). Dlaczego zdecydowałeś się przeprowadzić to online... Wszystko jest proste. Jest wielu, którzy chcą (co daje satysfakcję!) uczestniczyć w moich kursach mistrzowskich, ale nie mają takiej możliwości. Z kilku powodów: nie mieszkają w Moskwie, brak czasu, chęć zdobywania wiedzy, a jednocześnie pozostają „za ekranem”. Postanowiłem więc stać się bardziej dostępnym, wejść do Internetu i spróbować pomóc jeszcze większej liczbie osób. ( http://a-orlova.ru/)

— Anetto (już chcę cię nazywać „Annuszka”), czy udaje ci się w tym trybie znaleźć czas dla siebie, swojej ukochanej?

— Dobre pytanie... Jestem osobą studiującą. Ciągle się uczę. I naprawdę mi się to podoba. Swoją drogą nie tak dawno temu dowiedziałam się, że jestem nauczycielką w piątym pokoleniu, a w mojej rodzinie jest też dwóch księży. Oznacza to, że „rozpoznawać” i „wiedzieć” jest moje. Oczywiście, że zwracam uwagę na siebie. Włosy robię trzy razy w tygodniu, bo sama nie radzę sobie z lokami. Manicure, masaż raz w tygodniu. Szczerze mówiąc, ćwiczę fitness, ale nie regularnie. Jednak zawsze mam przy sobie kartę do klubu (śmiech). Wolę chodzić. Udaje mi się to robić trzy razy w tygodniu po pół godziny.

— Czy masz jakieś hobby poza ulubionym zawodem?

- Z pewnością! Bardzo kocham fotografię, dlatego jestem częstym gościem na różnych wystawach. Kocham taniec - zwłaszcza arabski i indyjski. Fascynują mnie opowieści o świętej geometrii. Poza tym prowadzę dwa małe salony kosmetyczne - jest to zarówno hobby, jak i biznes. Cóż, podróżowanie to moja pasja. Gdziekolwiek byłem. Bardzo kocham Meksyk, Europę i kraje Wschodu. Często jeździłem do Nowego Jorku. Umie ładować aktywnością. W dzisiejszych czasach nieczęsto można gdzieś pojechać, ale myślę, że niedługo pojadę do Irkucka. Poprowadzę swoje kursy mistrzowskie, a jednocześnie odkryję dla siebie Bajkał.

— Już niedługo Nowy Rok... Dla każdego z nas jest to święto, podczas którego szczególnie wierzy się w cuda. Czy możesz doradzić naszym czytelnikom, jak przygotować się do tego wspaniałego święta?

- Z wdzięcznością za dobrobyt! To motto zostało sformułowane nie przeze mnie, ale przez mojego nauczyciela, doktora nauk medycznych Alekseychika A.E. Tylko „dziękując” możesz otrzymać w zamian tę samą korzyść.

— Co Twoim zdaniem jest najcenniejszą rzeczą w życiu i czego życzyłbyś czytelnikom Prelestyi?

— Rzeczą najcenniejszą i decydującą na drodze do szczęścia, sukcesu, dobrego samopoczucia jest optymizm, odpowiednia samoocena, miłość do ludzi i świata, hojność, umiejętność wdzięczności, umiejętność z godnością pokonuj porażki i lęki... No i zdrowy awanturnictwo. I szczerze życzę każdemu, kto to teraz czyta, aby nie bał się poznać siebie, zaakceptować siebie i nauczyć się myśleć pozytywnie. Myśli są materialne. Wiem to na pewno.

Więcej informacji o Anetcie Orłowej:

Rozmowę przeprowadziła Natalya Zhuravleva dla magazynu kobiecego „Prelest”

Anetta Orłowa jest szczęśliwą mamą, żoną i kobieta sukcesu. Anetta często występuje w najwyżej ocenianych programach telewizyjnych i jest gospodarzem popularnego programu w stacjach radiowych Mayak i Romantika. Orłowa osiągnęła harmonię zawodową i rodzinną. Jej rad słuchają miliony kobiet, które pragną odnaleźć szczęście i harmonię w życiu rodzinnym i zawodowym.

Anetta Orłowa urodziła się 10 maja 1980 roku w Moskwie w inteligentnej rodzinie. Jej ojciec Karen jest z zawodu matematykiem, a matka pracowała jako dermatokosmetolog.

Anetta jako dziecko chciała zostać aktorką, ale jej ojciec uważał to za niepoważny zawód. Dziewczyna interesowała się muzyką, gimnastyką i była osobą kreatywną. Znała dobrze język i literaturę rosyjską, dlatego brała udział w olimpiadach humanitarnych. Ponieważ tata był przeciwny zawodowi aktorskiemu, dziewczyna zdecydowała się wybrać coś poważniejszego.

W rezultacie Orłowa próbowała zostać studentką Rządowej Akademii Finansowej Federacja Rosyjska. Wcześniej bycie bystrym charakterem egzaminy wstępne dziewczyna zorganizowała grupę samoprzygotowania do wstąpienia na tę uczelnię, na którą zaprosiła swoich kolegów z klasy. W rezultacie jej przyjaciele zostali studentami wybranych przez siebie specjalności, a jej zabrakło jednego punktu. Anetta nie porzuciła marzeń o poważnej edukacji. Przez rok przygotowywała się intensywnie, pracując jednocześnie jako sekretarka i w branży modelek.


Następnego lata Anetta wstąpiła na Moskiewski Państwowy Uniwersytet Pedagogiczny, gdzie zdobyła wykształcenie jako socjolog, a później psycholog. Orłowa uwielbiała się uczyć, więc z łatwością obroniła doktorat z nauk socjologicznych. Ale psychologia bardziej przyciągnęła Orłową i z czasem nauka ta stała się główną w biografii zawodowej Anetty.

Kariera

Konsultuj się w kwestiach rozwój osobisty Anetta Orlova terapię z powodu problemów z samooceną rozpoczęła jeszcze na studiach. Zanim ukończyła uniwersytet, dziewczyna zgromadziła się baza klientów. Skoro psycholog, zdaniem Anetty, jest jednocześnie nauczycielem, potrzebuje słuchaczy. Orłowa pomyślała o mediach, dzięki którym można wyjść w świat i otwarcie rozmawiać o problemach psychologicznych.


Anetta każde wystąpienie czy artykuł pisemny rozpatruje pod kątem możliwości udzielenia pomocy osobie w rozwiązaniu palących problemów. Takie audycje zachęcają słuchaczy lub czytelników do zastanowienia się nad przyczyną kłopotów, niepokojów czy innych nieprzyjemnych sytuacji, ale co najważniejsze, inspirują do głębokiej zmiany w psychice.

Anetta Orłowa to popularna i poszukiwana psycholog w telewizji. Jest zapraszana do pełnienia funkcji konsultanta w programach „Niech mówią”, „Wnoszę o rozwód”, „Modne zdanie” i innych. Niedawno Orlova została zaproszona do zostania współgospodarzem programu „Dom do góry nogami”, emitowanego na kanale TV Center.


Anetta Orlova doradza klientom, pomagając im rozwiązać problemy osobiste i rodzinne. Psycholog odmawia klientom gwiazd, ponieważ często mają one skomplikowane problemy i sytuacje. Anetta pracuje głównie z ludźmi, w których życiu duże miejsce zajmuje praca i biznes.

Według Anetty we współczesnych kobietach dominuje przekonanie, że nie da się połączyć kariery i szczęśliwego życia osobistego. Swoim przykładem Anetta udowadnia coś wręcz przeciwnego. Według psychologa musisz realizować się na wiele sposobów i życie rodzinne nie powinno kolidować z rozwojem kariery i odwrotnie.


Orlova prowadzi programy i pisze książki na temat relacji między mężczyznami i kobietami. Jest autorką pięciu publikacji z gatunku psychologii popularnej. Książka „Człowiek Twoich marzeń” jest uznawana za ocenioną. Znajdować. Pociągać. Oswojony." Miłość do słowa pisanego pielęgnowana była w Anetcie Orłowej od dzieciństwa. Biblioteka domowa przekazywana w drodze dziedziczenia liczy siedem tysięcy książek.

Anetta Orłowa jest współgospodarzem programu „Kobieta. Podręcznik. Przyjęcie w sprawach osobistych” w radiu „Majak”. Prezenterka telewizyjna porusza kwestie relacji osobistych: rolę pieniędzy w związkach, czy trzeba wymagać od mężczyzny, aby był prawdziwym mężczyzną itp.

Życie osobiste

Teraz Orłowa jest matką dwójki dzieci, choć psycholog zdecydowała się zostać matką późno, czego żałuje. Anetta wyszła za mąż w wieku 22 lat. Jej mąż Konstantin był już wtedy rozwiedziony, a Orłowa wraz z teściową wychowała syna z pierwszego małżeństwa, Artema. Anetta nie myślała wówczas o swoich dzieciach, dziewczyna chciała być bardziej spełniona w swojej karierze niż w macierzyństwie.


Spotkał ją trudny test, który zmienił światopogląd psychologa. W wieku 28 lat Anetta poważnie zachorowała. Orłowa schudła do 41 kg i przeszła szereg operacji, ale lekarze nigdy nie ustalili przyczyny choroby. Po leczeniu dziewczynę odesłano do domu ze słowami, że nie mogą już pomóc. Dzięki wsparciu rodziny i przyjaciół Orłowa rozpoczęła walkę z chorobą. Ona i jej mąż podróżowali do wszystkich świętych miejsc, Anetta zaczęła więcej studiować psychologię i ostatecznie Orłowa mogła wyzdrowieć.

Teraz Anetta jest szczęśliwą mamą i kobietą sukcesu. Rodzina Orłowa ma najstarszego syna Edwarda i córkę Sofię. Chłopiec poważnie zajmuje się sambo, a dziewczyna uwielbia rysować i tańczyć. Kultura gry w szachy jest zaszczepiana dzieciom. Kiedyś dziadek Anetty grał na ślepo na czterech planszach i pozostał zwycięzcą. Dzieci pozytywnie postrzegają popularność swojej mamy. Już w młodym wieku Sofia często była zaskoczona, gdy widziała dwie matki - w telewizji i w domu. Mój mąż też rozumie popularność. Konstantin cieszy się, że jego żona znalazła powołanie. Zdjęcia rodzinne nie są częste, ale pojawiają się na koncie psychologa w „ Instagrama ».


Zainteresowania Anetty są różnorodne. Orłowa jest zainteresowana nauką dziedzictwo kulturowe narodów świata, uwielbia tańczyć. Hobby psychologa obejmuje także ekstremalną jazdę.

Anetta Orłowa teraz

Anetta Orlova prowadzi Akademię Atrakcyjności Osobistej. Jest właścicielką sieci salonów kosmetycznych Sofia. Jako osoba publiczna Orłowa opracowała program adaptacji dzieci z domów dziecka. Jej artykuły publikują popularne publikacje - „AiF”, „Komsomolskaja Prawda”, „Wieczór Moskwa”, „Kobiece Sekrety”, Cosmopolitan. W lutym 2018 roku na łamach magazynu Forbes ukazał się artykuł Orłowej „Wyjdź z paniki: jak radzić sobie z zespołem w najbardziej trudnych sytuacjach”.

Na swoim osobistym koncie na Instagramie Anetta Orlova organizuje dla abonentów transmisje programów radia Mayak i Romantika. Psycholog ogłasza program felietonu „Terytorium osobiste z Anettą Orłową”.


Psycholog prowadzi szkolenia dla menadżerów przedsiębiorstw. Jej wykłady odbywają się w Skołkowie i innych renomowanych miejscach. Anetta nie ignoruje także problemu adaptacji nastolatków przy wyborze zawodu i wchodzeniu w dorosłość. W ramach Moskiewskich Międzynarodowych Targów Edukacyjnych 2018 odbyły się wykłady przeglądowe psychologa na ten temat. Dla rodziców Anetta organizuje bezpłatne webinaria na temat sposobów ograniczania wpływu sieci społecznościowych na życie dorosłych i dzieci.

Orłowa ma oficjalną stronę internetową, z której psycholog zapoznaje internautów z aktualnościami profesjonalne życie, jest również Kanał Youtube z przemówieniami na pasjonujące tematy.

Książki

  • 2008 – „Kobieta w pięknym biznesie”
  • 2011 – „Lęki prawdziwego mężczyzny, które powinna poznać każda kobieta”
  • 2012 – „W walce o prawdziwych mężczyzn. Strach przed prawdziwymi kobietami”
  • 2017 – „Złap go w sieci”
  • 2017 – „Mężczyzna Twoich marzeń. Znajdować. Pociągać. Oswojony"
  • Veröffentlicht auf: Montag, 22 stycznia 2018 r
  • Biografia Anetta Orlova http://anettaorlova.com Oficjalna strona Anetta Orlova.1:00 Kim jest Anetta Orlova? Życie osobiste Anetty Orłowej. Wcześniej pracowała jako dyrektor salonu kosmetycznego i fitness. Na rezultaty trzeba było pracować. Pojawił się niepokój. To był pierwszy objaw, który przerodził się w ciężką postać choroby.. 3:35 Po co zgłaszać się do psychologa? Czy psycholog pomaga zrozumieć siebie? Misja życiowa człowieka.5:40 Anetta Orlova psycholog. W wyniku choroby całkowicie duchowe znaczenia uległy przeformatowaniu. Egoizm i duma zniknęły. Życie jest obecnie postrzegane jako wielki dar. Człowiek jest bardzo delikatny. Miłość to wielka sztuka.8:28 Osobista historia Anetty Orłowej. Jak choroba doprowadziła ją do znalezienia się w nowym biznesie, co jest bardzo interesujące. Obecnie pracuje jako psycholog indywidualny w Petersburgu i Moskwie, prowadząc konsultacje. Stale się uczy i doskonali swoją wiedzę i umiejętności. Niektórzy z jej byłych pacjentów i studentów sami zostali psychologami, a teraz także pomagają ludziom.9:33 Psychologia to magia. Tematyka poczucia własnej wartości i uzależnienia od miłości jest niezwykle istotna 10:09 Anetta Orlova Przyjęcie odbywa się w takiej atmosferze, że człowiek ma poczucie, że w tym gabinecie nie jest oceniany i osądzany. Tutaj możesz się spotkać. Wizyta u psychologa to magia. Bardzo dobrze jest, gdy ktoś przychodzi do psychologa, a potem przestaje. Oznacza to, że zyskuje siłę do samodzielnego poruszania się. Bardzo miło jest otrzymywać świąteczne kartki z życzeniami. 13:30 Psycholog pomaga przejąć kontrolę nad swoim życiem. Ze skutku stać się przyczyną tego, co się z nim dzieje. Żyj naprawdę tu i teraz Anetta Orlova Instagram https://www.instagram.com/anettaorlova Biografia Anetty Orlovej https://youtu.be/9rQbtA9rIJ8Others ciekawe filmy na kanale: Jak się komunikować agresywni ludzie https://youtu.be/DEXr1k7OG0gJak stać się odważniejszym i pewniejszym siebie https://youtu.be/XHe6BgTXlQQJak zrobić pierwsze wrażeniehttps://youtu.be/opYDLFbc-aI#AnettaOrlova #psycholog #psycholog w Petersburgu # psycholog w Moskwie #biografia #historia osobista #konsultacje psychologa #strona internetowa Anetty Orłowej #psychologia #miłość
  • Źródło: https://youtu.be/9rQbtA9rIJ8
    1. Psychologia z Anettą Orłową
    2. Biografia Anetty Orłowej. Anetta Orłowa psycholog. Życie osobiste Anetty Orłowej.
  • Biografia Anetta Orlova, Anetta Orlova, Anetta Orlova, Anetta Orlova psycholog, Anetta Orlova oficjalna strona psychologa, oficjalna strona Anetta Orlova, Anetta Orlova wizyta, po co kontaktować się z psychologiem, czy psycholog pomaga zrozumieć siebie, psycholog indywidualny w Petersburgu, życie osobiste Anetty Orłowej , spotkanie z psychologiem w Moskwie, misja człowieka w życiu, psychologia, miłość, psycholog, ciekawe, Anetta Orłowa Instagram, osobista historia Anetty Orłowej,

Orlova Anetta Karenovna – psycholog, kandydatka nauk socjologicznych, szefowa Akademii Atrakcyjności Osobistej, autorka, doktor ekonomii i zarządzania, trenerka, menadżerka sieci salonów kosmetycznych Sofia.

Niestety, niewiele jest informacji o tej odnoszącej sukcesy bizneswoman naszych czasów. Wiadomo, że Anetta Orłowa urodziła się 10 maja 1980 r. Od młodości Orłowa starała się zdobyć jak najwięcej wiedzy z różnych dziedzin. Najpierw ukończyła wydział socjologiczny Moskiewskiego Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego. Lenina, a następnie z sukcesem ukończyła studia podyplomowe na Moskiewskim Uniwersytecie Państwowym im. M.V. Łomonosowa. I wreszcie doskonaliła swoje umiejętności na Moskiewskim Uniwersytecie Państwowym w ramach programu magisterskiego z psychologii poradnictwa.

Najważniejsza dla Anetty Orłowej jest praca z ludźmi. Pomoc jest podstawą jej życia i materiałem do refleksji, w tym opowiadań do książek. Jej twórczość poświęcona jest przede wszystkim zagadnieniom i... Sama Anetta nie uważa się za profesjonalną pisarkę. Dla niej autorka przez duże A to przede wszystkim osoba specjalizująca się w fikcja. Spod jej pióra wyszły takie prace jak: „W walce o prawdziwych mężczyzn. Strach przed prawdziwymi kobietami”, „Strach przed prawdziwym mężczyzną, który powinna poznać każda kobieta”. Biblioteka w domu Orłowej zawiera ponad 3500 książek.

Anetta jest bardzo zaangażowana w działalność publiczną i telewizyjną. Jest organizatorką programu adaptacyjnego dla dzieci z domów dziecka, biegłym psychologiem w programach „ Dzień dobry„, „Niech mówią” na Channel One. Orlova działa jako konsultantka w różnych magazynach kobiecych.

Anetta Orłowa jest mężatką i ma dwójkę dzieci. Taka zapracowana kobieta ma również wiele zainteresowań: Orłowa interesuje się tańcem, gimnastyką, historią kultury narodów świata, ekstremalną jazdą i uwielbia czytać.

Marina Kalinina: No cóż, przechodzimy do pierwszego tematu naszej wieczornej audycji. Porozmawiamy o samotności i tym, jak jej uniknąć.

Dlaczego postanowiliśmy dzisiaj o tym porozmawiać? Ponieważ jest ku temu powód. Przewodnicząca Komisji Dumy Państwowej ds. Rodziny, Kobiet i Dzieci Tamara Pletneva zaproponowała wprowadzenie zakazu witryn internetowych i mobilnych aplikacji randkowych. Spotkanie z nieznaną osobą z Internetu może zakończyć się nieprzewidywalnymi zdarzeniami – uważa parlamentarzysta. Jednocześnie maleje liczba małżeństw w Rosji: na przykład w ciągu 7 miesięcy tego roku w Rosji zawarło związek małżeński o 12% mniej par niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Na Zachodzie samotność nazywa się tragedią. nowoczesny mężczyzna, a w Wielkiej Brytanii utworzono nawet Ministerstwo ds. Walki z Samotnością.

Konstantin Czurikow: Dzieje się tak pomimo faktu, że portale randkowe nie zostały jeszcze zakazane na Zachodzie.

Spójrzmy na statystyki. Tutaj psychologowie z Uniwersytetu w Chicago twierdzą, że małżeństwa, w których znajomość rozpoczęła się online, okazały się szczęśliwsze i silniejsze niż te, które poznali się online. prawdziwe życie. Prawdopodobieństwo rozwodu wśród osób, które poznały się w prawdziwym życiu, wynosiło 7,6% w porównaniu do 5,9% w Internecie.

A także odnośnie samotności Rosjan. Według spisu ludności z 2002 r. w Rosji było prawie 12 milionów samotnych dorosłych, ale jeśli chodzi o spis z 2010 r., statystyki wzrosły – już 14 milionów jest samotnych, zupełnie samotnych.

Cóż, porozmawiajmy o tym z naszym gościem i z Tobą. Opowiedz nam, drodzy widzowie, jak poznałeś swojego obecnego małżonka, swoją żonę, jak to było. I od razu zacznijmy ankietę SMS-ową: czy sądzisz, że w Internecie można znaleźć męża lub żonę? „Tak” lub „nie” to treść odpowiedzi, 5445 nasz portal SMS.

Marina Kalinina: No tak, a za niecałe pół godziny podsumujemy wyniki tego głosowania.

Konstantin Czurikow: Otóż ​​w naszej pracowni pracuje Anetta Orłowa, psycholog, kandydatka nauk socjologicznych. Witaj Anetko.

Anetta Orłowa: Cześć.

Marina Kalinina: Cześć.

Konstantin Czurikow: Przede wszystkim chcę się dowiedzieć: jaki jest wiek samotności w naszym kraju i przede wszystkim jakiej płci? Czy są to samotne kobiety, samotni mężczyźni?

Anetta Orłowa: Większość z nich to nadal samotne kobiety. Dlaczego? Bo demograficznie...

Marina Kalinina: Bo jest nas więcej?

Anetta Orłowa: Tak, kobiet jest po prostu więcej. Ale tak naprawdę dzisiaj, nawet wśród mężczyzn, rośnie liczba osób samotnych. Inną rozmową jest to, co nazywamy singlem i to, co nazywamy tym, że człowiek jest sam, a nie w parze, bo przecież to nie są tożsame pojęcia. Socjologicznie tak, można określić osobę jako samotną, ale tak naprawdę są ludzie, którzy naprawdę martwią się, gdy są sami, i są tacy, dla których jest to w zasadzie sposób na życie.

Konstantin Czurikow: Czy mówimy o jakichś zadeklarowanych kawalerach?

Anetta Orłowa: Mówimy, że w tej chwili w ogóle to, co dzieje się w trendzie globalnym, jest trendem raczej niebezpiecznym. Dlaczego? Bo jest pewne zainteresowanie sprzedawaniem coraz większej ilości i trzeba cały czas jakoś ten rynek zwiększać. I tu okazuje się, że jeśli ludzie założą rodzinę... Wcześniej, żeby przeżyć, trzeba było mieć rodzinę, bo razem mniej wydajemy, razem więcej zarabiamy, możemy wychowywać dzieci i tak dalej. Jesteśmy obecnie...

Marina Kalinina: Więc są bardziej partnerami, pomagającymi sobie nawzajem przetrwać?

Anetta Orłowa: Cóż, przynajmniej jedna z funkcji wyglądała tak. Oczywiście wszyscy do niej dołączyli: to oczywiście miłość, jeden z najlepszych motywów małżeństwa, ale potem wszystko to zostało uzupełnione. Za ostatnie lata Pojawiła się ogromna liczba możliwości, a wiele funkcji rodzinnych, które wcześniej były niezbędne, obecnie jest zlecanych na zewnątrz. Oznacza to, że dziś możesz zjeść gdzieś poza domem, dziś możesz zaprosić kobietę do sprzątania. I okazuje się, że bardzo ważne jest, aby ludzie traktowali siebie ze zrozumieniem i miłością, ale stopniowo ta umiejętność zanika. I tu mamy taką, no wiecie, historię: każdy chce się pobrać, każdy chce się pobrać, ale bycie żoną to trochę inna sprawa. Kiedy pojawia się pytanie, co jesteś gotowa dać drugiej osobie, liczba kobiet, które chcą wyjść za mąż, znacznie przewyższa liczbę tych, które są gotowe coś dać.

Konstantin Czurikow: Anetko, jak myślisz, kto jako pierwszy odpowiedział dzisiaj na nasz temat samotności?

Anetta Orłowa: Człowiek.

Marina Kalinina: Tak, masz całkowitą rację.

Konstantin Czurikow: Człowiek. Igor z Baszkirii, Dobry wieczór. Cześć.

Widz: Cześć. Moja historia jest taka. Miałem 20 lat, zakochałem się w dziewczynie, „opiekowałem się” nią przez 7 lat…

Konstantin Czurikow:„Opieka nad dzieckiem”?

Widz: Cóż, tak, znasz nasze dziewczynki, musisz przy nich majstrować, „opiekować się” nimi. W końcu byłam zmęczona, miałam dość, no wiecie, młodych dziewcząt, musimy je ciągle bronić, chronić...

Konstantin Czurikow: Nadal się nimi opiekuj, tak.

Widz: Nawet nie tyle opieki. Generalnie zajmowałam się wszystkim, wszystko jest piękne, restauracje, samochody. Ale z jakiegoś powodu zawsze chcą więcej.

Marina Kalinina: Czego chcesz więcej, powiedz mi? Czego żądała od Ciebie kobieta, że ​​byłeś już tym wszystkim zmęczony?

Widz: No cóż, potrzebuje tego jak w filmie o Jamesie Bondzie, żeby każdy dzień był jak ostatni, prawda?

Konstantin Czurikow: Więc.

Widz: Teraz wydałem ją za kogoś innego, teraz sam żyję jak sułtan, cieszę się życiem, żyję jak arystokrata, nie muszę iść do pracy, bo dorobiłem się trochę kapitału, wystarczy Dla mnie.

Konstantin Czurikow: Igor, a co z posiadaniem dzieci?

Widz: No wiesz, ja też mam taki stosunek do dzieci, że... Patrzę na inne pary, na dzieci jakoś... Szczególnie u nas w kraju to ważny punkt, jako rodzina, od razu jesteśmy w biedzie, prawda ?

Konstantin Czurikow: To Ty ogłaszasz nasz najnowszy temat dzisiaj o 20:00. Tak, dziękuję, James Bond Igor z Baszkirii.

Anetta Orłowa: No cóż, wydaje mi się, że jest to bardzo jasne. Najpierw „opiekował się” jedną przez 7 lat, potem znudziło mu się „opiekowanie się”, poszedł „opiekować się” innymi, ona się zdenerwowała i wyszła za mąż, ale on wcale nie chce opiekować się dziećmi. Wszystko jest logiczne.

Konstantin Czurikow: Zobaczmy, jak samotni Rosjanie, ci, którzy wciąż chcą „opiekować się dziećmi”, wciąż szukają swoich drugich połówek. Doniesienia z Czelabińska, Samary i Lipiecka.

Konstantin Czurikow:Życzmy chłopakowi powodzenia.

5445, przeprowadzamy ankietę, czy sądzisz, że w Internecie można znaleźć męża lub żonę? „Tak” lub „nie”, odpowiedz tak, jak myślisz.

Marina Kalinina: Podczas oglądania tej historii pojawiło się mnóstwo komentarzy. Podziel się z naszymi widzami tym, co Cię poruszyło lub zrobiło na Tobie wrażenie.

Anetta Orłowa: Byłem pod wrażeniem... Myślę, że wręcz przeciwnie, potwierdził, powiedziałbym, wnioski, które już istnieją. Rzeczywiście, są ludzie, dla których zawsze będzie dość trudno spotkać ludzi na ulicy i to właśnie dla tej publiczności, właśnie dla tych nieśmiałych, którzy boją się nawiązać kontaktu, którzy są tak nieśmiali, dla nich jest Internet opcja jest po prostu wspaniała. Dlaczego? Bo nie bez powodu, jeśli podałeś dane z badań, to osoby, które poznają się w Internecie i tworzą tam pary, mają mniejsze szanse na rozwód. Dlaczego? Bo tam ludzie mają możliwość najpierw porozumieć się ze sobą, a dopiero potem budować dalsze relacje. I bardzo często zdarza się, że z biegiem czasu ludzie nieśmiali, ludzie, że tak powiem, niespokojni, potrafią się lepiej poznać. Dlatego jestem zwolennikiem posiadania zawsze opcji Internetu. Dziś jest tam ogromna liczba par.

Marina Kalinina: Ale Anette, jeśli ktoś zacznie się okłamywać i tak dalej...

Anetta Orłowa: Istnieje ryzyko.

Marina Kalinina:…zaczynając od fotografii, a kończąc na swojej istocie, jak to mówią.

Konstantin Czurikow: Tak to się dzieje w prawdziwym życiu.

Anetta Orłowa: Istnieje ryzyko. Co więcej, istnieje taka choroba...

Marina Kalinina: Więc przynajmniej jest jakaś intuicja, ale ogólnie...

Anetta Orłowa: Ogólnie rzecz biorąc, są ludzie, którzy ciągle mówią, że nie mogą znaleźć partnera, bez końca rozmawiają o tym, co tu jest nie tak, co jest nie tak, ale tak naprawdę po prostu cierpią na uzależnienie. Mają 8-9 okien jednocześnie, odpowiadają 8-9 osobom. Są też tacy ludzie.

Marina Kalinina: Trwa casting.

Konstantin Czurikow: No ale jaki to ma dla nich sens? Przyjemność z czego?

Anetta Orłowa: Bardzo dobre pytanie, Konstanty. Faktem jest, że ci ludzie, którzy niska samo ocena, mając jednocześnie dużą wrogość do płci przeciwnej, potrafią korzystać z Internetu, ale jeszcze bardziej lubią korzystać z tej krótkiej randki. Spotkałem, miałem ludzi, którzy się do mnie zwracali, którzy w ogóle znaleźli się w nieprzyjemnych sytuacjach, kiedy przychodzi się na tę randkę, i jest osoba, która najwyraźniej już przyszła, aby się utwierdzić. Podobnie jest w Internecie i w życiu. To ludzie z kompleksami, którzy przeżyli z kimś trudne rozstanie, ludzie, którzy w ogóle nie są gotowi na założenie rodziny, tacy ludzie się znajdą.

Ale jednocześnie każdy, kto naprawdę chciał znaleźć parę i jest do tego cierpliwy, w końcu ją znajdzie, ponieważ dzisiaj mniej ludzi spotyka się na ulicach, mniej ludzi, większy wolumen w Internecie, ponieważ jest dużo mniejszy strach przed odrzuceniem. Podejdź do dziewczyny na ulicy, mężczyzna podchodzi do dziewczyny, możesz sobie wyobrazić, jakie jest ryzyko? Więc powie przy wszystkich: „Nie, nie chcę”. Będzie zdenerwowany. Czy możesz sobie wyobrazić, jakie jest zmniejszenie inwestycji: siedzisz tam, po prostu wysyłasz serca każdemu, każdemu, kto dał ci serce, masz już tyle par.

Konstantin Czurikow: To tak, jakby ktoś już cię lubił.

Marina Kalinina: I wygląda na to, że masz już harem.

Anetta Orłowa: No cóż, najbardziej spodobał mi się chłopak, który powiedział: „No cóż, w małych miasteczkach, do miliona mieszkańców, bardzo szybko brakuje ludzi”.

Konstantin Czurikow: Nie brakuje nam ludzi, ludzie do nas dzwonią Obwód rostowski Marysia, dokładnie tak się przedstawiła. Marysiu, witaj.

Widz: Cześć.

Konstantin Czurikow: Proszę mówić.

Widz: Tak, chcę powiedzieć, że w Internecie można poznać ludzi i zbudować rodzinę. Moja siostra poznała swojego przyszłego męża całkiem przypadkowo w Internecie, mieszkają razem od 5 lat, 6 rok, dorasta piękna księżniczka, moja siostrzenica, niech ją Bóg błogosławi. Cieszą się życiem, chociaż całkiem przypadkowo poznali się także w Internecie.

Konstantin Czurikow: W takim przypadku, co chcesz, Mary, powiedzieć zastępczyni Dumy Państwowej Tamarze Pletnewej, która chce zakazać internetowych serwisów randkowych?

Widz: Więc wszystko jest z nią bardzo złe.

Anetta Orłowa: Dobra robota, szybko się zorientowałem.

Konstantin Czurikow: Dziękuję za telefon.

Marina Kalinina: Cóż, piszą do nas wiadomość z Obwód Swierdłowska: „Znalazłam męża w Internecie.” Nasz widz z regionu Samara uważa, że ​​ludzi należy spotykać wyłącznie na plaży, aby od razu zrozumieć...

Anetta Orłowa: Bez haczyka wszystko widać.

Konstantin Czurikow: Być pewnym.

Anetta Orłowa: Tak.

Marina Kalinina: Kolejna zabawna wiadomość z regionu Orle: „Jest więcej samotnych kobiet po prostu dlatego, że żyją dłużej”.

Anetta Orłowa: To prawda.

Marina Kalinina: Oznacza to, że są to przeważnie samotne starsze kobiety.

Konstantin Czurikow: Nie wiem, moim zdaniem wiadomość wcale nie jest zabawna, pisze do nas widz Alyosha z Veliky Ustyug, zacytuję bezpośrednio: „Mam 29 lat, nie mogę znaleźć dziewczyny, bo Nie mam stałej pracy. Znalazłem 66-letnią babcię, mieszkam z nią, ona mnie wspiera, ale chcę mieć dzieci. Nie wiem, jak to skomentować.

Anetta Orłowa: Chcesz skomentować?

Konstantin Czurikow: Tak proszę.

Anetta Orłowa: Jesteśmy bardzo różni, to jest mój komentarz.

Konstantin Czurikow: Mam nadzieję, że nie robili sobie z nas żartów. Najwyraźniej tak.

Anetta Orłowa: Nie ma znaczenia. 29 lat, rozumiesz, znalazł 66-letnią babcię, tak ją nazywa, tak ci pisze. Potrzebujesz komentarzy? Mówi, że go wspiera. Co możemy mu doradzić?

Marina Kalinina: Myślę, że nie ma tutaj żadnych komentarzy, jak mówią.

Anetta Orłowa: Ja też tak myślę.

Marina Kalinina: Nellie z Region Krasnodarski. Nellie, witaj.

Widz: Cześć. Codziennie słucham Waszego programu i dzisiaj usłyszałam pytanie, czy portale randkowe powinny zostać zakazane. Faktem jest, że strony te są moim zdaniem niewiarygodne, ponieważ znam to. W latach dziewięćdziesiątych. nie było Internetu, ale były serwisy randkowe i ogłoszenia w gazecie. Nieznane są jedynie ogłoszenia w gazecie, bo nie wiadomo, ile listów autor ogłoszenia otrzyma od kobiet, od 40 czy od 4.

Podobnie w Internecie nie wiadomo, ilu z nich odpowiada druga połowa, podczas gdy w serwisie randkowym przyszła osoba, mężczyzna, spotykając się z Tobą, nie możesz powiedzieć „pokaż paszport”, czy naprawdę jesteś rozwiedziony czy nie. Ponadto wybacz mi, ktoś, kto szuka tylko rozrywki, znajomych, komunikacji, nie pójdzie, aby pochwalić się swoimi danymi osobowymi, paszportem i zarejestrować się w serwisie randkowym, a następnie, poznawszy zainteresowania tej osoby, oni powie mu na podstawie jego zainteresowań, czy istnieje ich szafka na dokumenty, to druga połowa dla niego. W każdym razie swoje pierwsze małżeństwo poznałem przez serwis randkowy, po prostu nie mogłem wybaczyć ze względu na moją młodość, nie wybaczać stale, ale po prostu nie wybaczyłem raz, małżeństwo się rozpadło.

Potem znowu zacząłem szukać swojej bratniej duszy. Poznaliśmy się w autobusie, kiedy się spotkaliśmy, powiedziałem, że mam za cel wyjść za mąż, w 1996 roku ogłoszę, że do Nowego Roku, jeśli nie będzie nikogo, nadal będę brać ślub przez serwis randkowy, ponieważ wyłącznie poprzez rejestrację małżeństwa, za pośrednictwem urzędu stanu cywilnego.

Konstantin Czurikow: Więc.

Widz: I mówi: „A jeśli ci powiem, to pójdziemy do urzędu stanu cywilnego?” Mówię: „Chodźmy teraz”. Wypełniliśmy z mężem wniosek i żyjemy nadal, w 2021 roku będzie srebrna rocznica.

Anetta Orłowa: Super.

Konstantin Czurikow: Super.

Widz: Oto scenariusz.

Konstantin Czurikow: Ogólnie rzecz biorąc, musisz spotykać się z ludźmi w autobusach, rozumiemy Cię.

Marina Kalinina:Życzę powodzenia, cóż więcej mogę powiedzieć?

Konstantin Czurikow: Obyś żył długo i szczęśliwie.

Anetta Orłowa: Wydaje mi się, że bardzo dobra historia.

Wiesz, co chciałbym jeszcze dodać? Mimo to istnieje różnica. Mówią mi, że portale randkowe tak dobre miejsce, aby stworzyć parę, a myślę, że o wiele więcej najlepsza opcja- to są sieci społecznościowe. Dlaczego? Bo kiedy kobieta zamieszcza swój profil na portalu randkowym, to w zasadzie od razu deklaruje, że nie radzi sobie dobrze w życiu osobistym i jest w takim otwórz wyszukiwanie. To w pewnym stopniu zmniejsza jej atrakcyjność: mężczyzna przegląda, tak, ona patrzy i tak dalej.

Ale sieci społecznościowe pomagają, po pierwsze, stworzyć pożądany wizerunek, a po drugie, jest to pewna historia, w tym mężczyźni, którzy, jeśli zareagowali, nie są tymi, którzy ciągle kogoś szukają. Wydaje mi się, że wybierając partnera w Internecie, nie trzeba skreślać sieci społecznościowych. Dlaczego? Bo w istocie jest to ten sam portal randkowy, tylko są tam znajomości nie tylko natury osobistej, ale w zasadzie, i jest twój motyw, że nie radzisz sobie w życiu zbyt dobrze i zamierzasz kogoś szukać, jest trochę ukryta, zawoalowana.

Marina Kalinina: Wiecie, to w sumie zabawne, bo widzowie piszą nam o tym, jak mogą się spotkać na naszym w sieciach społecznościowych W programie „Refleksja” jest już kilka takich komunikatów.

Konstantin Czurikow: Słuchaj, swoją drogą, jest tam klub o podobnych zainteresowaniach, ludzie o tym samym podejściu do życia, no cóż, różnych poglądach, ale w zasadzie...

Anetta Orłowa: Z pewnością.

Konstantin Czurikow: Chodź, dołącz do nas w grupach „Refleksje” w sieciach społecznościowych.

I posłuchajmy wezwania, mamy teraz kontakt z Giennadijem z Moskwy. Cześć.

Widz: Tak, dobry wieczór, prezenterom, dobry wieczór, Anetko. Od razu wyrażam jej szacunek, bo dziewczyna jest oczywiście mądra.

Anetta Orłowa: Dziękuję.

Widz: Co mogę powiedzieć o Internecie i całej reszcie? Oto mój osobisty przykład: mój brat poznał dziewczynę przez portal randkowy, rozmawiali przez półtora miesiąca, potem się pobrali, urodziła się córka, dzięki Bogu wszystko jest z nimi w porządku. Mimo, że jestem trochę bardziej, powiedzmy, tradycyjna, to w zasadzie jestem za randkowaniem, powiedzmy, życiem, czyli bez internetu, ale jestem starsza, wciąż jestem ze starej szkoły, kiedy jeszcze się poznaliśmy na ulicy, więc pod tym względem jest łatwiej.

A teraz, jeśli spojrzeć na wychowanie dzieci, to są one trochę oderwane od społeczeństwa, wszystkie są „zaangażowane” w komputeryzację, w Internecie, a potem mają problem z komunikacją osobiście, czyli jest wyraźny. I często... Moja praca jest trochę towarzyska, same dziewczyny mówią, że czasami chcą, żeby ktoś do nich podszedł, czy to w metrze, czy w kawiarni, ale nasi mężczyźni są tak ospałi i bierni, że nie mogą. .. Tutaj stoi, spojrzy, przepraszam, „obliże usta”, ale to się nie zbliży. To teraz wydaje mi się, że jest to problem XXI czy XXII wieku, strasznie poważny. Żal mi dziewczyn, chłopaków...

Marina Kalinina: Teraz, moim zdaniem, dziewczyny są bardziej aktywne i chętnie podchodzą i nawiązują znajomości, jeśli czują, że są obserwowane i „lizane”.

Widz: Tak, tak, tak, zgadzam się z tobą.

Konstantin Czurikow: To był Giennadij z Moskwy. Dziękuję za telefon.

Wiesz, jest tam dosłownie postscriptum, kilka wiadomości. Moskwa pisze: „Nie chodzi o stronę, ale o to, kto stoi za klawiaturą”. A region Twerski pisze: „To nie jest straszne, jeśli jesteś sam, to straszne, jeśli masz zero”.

Rozmawialiśmy o randkach. Dziękuję bardzo.

Marina Kalinina: Dziękuję.

Anetta Orłowa: Również dziękuję.

Konstantin Czurikow: W studiu mieliśmy...

Marina Kalinina:...Anetta Orłowa, psycholog, kandydatka nauk socjologicznych.

Konstantin Czurikow: Za kilka minut będziemy kontynuować „Refleksję”.